tisdag 15 mars 2011

Våren är på G!

Våren verkar äntligen vara på väg här nere i skåneland, solen skiner, fåglarna kvittrar och vi har fått våra första snödroppar på tomten=)

Theas mage verkar må lite bättre idag (efter att ha bajsat ner soffan igår kväll), tack för tipsen!! Vi ska prova att göra "Ellas fisk" från Karins matblogg, testar även att göra foliepaketen med fisk när jag ändå är igång för de lät smaskens!

Nu är min förbannande dubbelhaka tillbaka igen, trodde kanske att jag skulle slippa den denna graviditeten eftersom den kom mycket tidigare sist, men inte... Kan ju i alla fall trösta mig med att den försvann ganska fort förra gången!! Men inte är det vackert...


Thea och Vida klädde ut sig idag. Vidas tålamod med Thea är verkligen beundransvärt, hon slår både mig och Abbott med hästlängder, vår fina duktiga lilla guldklimp<3 Hon har börjat fälla som bara attans nu så det är borste som gäller varje dag. Till er andra som har hund kan jag verkligen rekommendera en borste som heter furminator-kanon när hunden fäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar